gästblogg by christin

Hej alla fina människor utanför datorskärmen!
Jag är Jarregirls vän, och idag ska jag sova över hos henne. Hihi :)
Vi knallade iallafall runt på staden idag. Det var ofantligt mycket folk idag! Hoho, det låter som elefanter. 
Men oavsett, Jasmine står och provar plaggen hon handlade idag, de är så himla fina! Och hon är så fin, min kamrat!
Men nu ska vi visa våra inköp.

Ett charmigt örhänge. Man fick köpa ett för sig. Så vi köpte bara ett.
 Från PunktShop. Endast 59:- !

Min fina<333333 Jarregirl hihi :ppp Så såg hon ut idag då :)

Fint va!? Inhandlat från Lindex <3333 149:- FYNDA FORT!!


Och jag i mina nya jeans från Myrornas <3333 Jag handlar med miljötänke, visst är jag duktig? :)

Men nu ska vi koka té med Jasmines nya vattenkokare <33 Älskar vattenkokare!!! Sen ska vi sätta på en film vi köpt också.

Nån som sett den här? Är den bra? Aja, vi ska snart sätta på den och sen ska vi väl ta lite karameller också. Hihi, busfrön vi kan vara ibland alltså !!!!!!!! <333333

HANDSKAKNING.

Kommentarer
Postat av: emma

HAHA vafan är detta för fashion ?! Men lilla du..

2010-12-04 @ 19:39:42
URL: http://emmaastraand.blogg.se/
Postat av: filipppa (aaaaaaaaa')

älskar tröjan... :$

2012-02-16 @ 18:39:01
URL: http://fkihlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0