Hejsan alla mode älskare!

Designen är ifrån http://www.designandmakeup.se. Vill du också ha en gratis design så klicka in du också.

Hej! Jag är en tjej som heter Jasmine, fast dom kallar mig för Jarregirl! Jag intresserar mig starkt för mode, jag är duktigt på mode, i alla kategorier. Så det är stjärnmode!!!!!! Ni kan ta del av massa tips, ni kommer nog bli nöjda. Fin design va? Jag gillar texten på headern, den är så mig! Men ska kolla lite mode nu, kan lägga upp mina favortier just nu, allt är ifrån nelly.com.

Dom är så läckra och fräcka!
G-star - Duenstell Cardigan Knit
ÅH! Älskar, Rockit över det hela!
Nelly  Shoes - Kate BootsHilfiger Denim - Amy
2 helt underbara skor! För alla smaker
Hilfiger Denim - Farah Chambray Dress
Tänk den till leopard byxorna, magical.
Svea - Collens Dress
Svea <333
Jofama - Elena
Nice!

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt snygga kläder !! älskar dom bruna skorna med kortare skaft :)! , fin blogg :)

2010-09-21 @ 09:18:50
URL: http://niivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0