viola is here!

tjaa! jag & jarregirl har skapat denna blogg för att hjälpa alla er där ute som behöver lite fashion + style tips! Tänkte berätta lite om mig själv. Ja tar en ny start<33
God kväll allihoppa<3 My name is Viola, and I got a passion for fashion! (som ni kanske ser på texten där uppe!!) Quetal? Muy grasis;) Om jag fick beskriva min stil med ett par ord skulle jag nog välja;
Avslappnad, Förförisk, Stilfull, Läcker, Tuff( i vissa lägen!)
Jarregirl<3 du e mitt liv! utan dig, inget fashion life eller bra liv.
när man vill va lite avslappnad, så passar den här stilen just dig!
Lite sådär sommrig, men man kan ju alltid ha den en kall vinter dag med ett par strumpbyxor under( det är de här jag kallar FASHION tips)
en halsduk är alltid härlig! Snygg är det också, och bra för kylan där ute<3 Den här läckerbiten kommer från Kappahl, bollarna på slutet gör det inte sämre! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0